Bosch Security Systems zaprezentował swoje najnowsze rozwiązanie o nazwie In-Store Analytics. In-store analytics ma na celu pomoc w podejmowaniu decyzji dotyczących merchandisingu w oparciu o zbierane w czasie rzeczywistym dane dotyczące zachowań klientów.
System pozwala na:
- zwiększenie zysków obiektu poprzez analizę wizualizacji ruchu:
- Zrozumienie jaki rozkład sklepu zachęca klienta do podejmowania określonych decyzji zakupowych
- Identyfikacja „stref gorących”, aby pomóc w promocji określonych produktów
- Wykrywanie „zimnych stref” jako przyczyn niskiej sprzedaży produktów
- maksymalizację wydajności ekspozycji poprzez zastosowanie wizualizacji zaangażowania:
- Monitorowanie jakie efekty przynosi sposób wystawy produktu we wszystkich sklepach
- Informacje dotyczące koncepcji - sprawdzanie które z nich najbardziej angażują przechodniów
- Wykrywanie słabych punktów, które wymagają optymalizacji
- poprawianie pierwszego wrażenia:
- Określenie czy klienci poruszają się po sklepie tak jak zostało założone oraz czy widzą najważniejsze punkty ekspozycji
- Sprawdzenie, w jaki sposób różne układy sklepu wpływają na klientów
- Wykrywanie bloków przepływu jako przyczyn niskiej sprzedaży produktów.
Rozwiązanie In-Store Analytics wykorzystuje kamery panoramiczne 7000 MP Bosch FLEXIDOME IP, aby zapewnić pełną widoczność we wszystkich sklepach sieci. Ich dane o położeniach są wysyłane do Chmury (Cloud), gdzie są następnie przetwarzane na wskaźniki wydajności oraz wizualizacje ruchu klientów. Bosch In-Store Analytics to doskonałe narzędzie, które dostarcza sprzedawcom informacji o zachowaniu klientów, a menedżerom oferuje informacje o ruchu na poziomie działu oraz całego sklepu.