Bosch In-Store Analytics

Bosch Security Systems zaprezentował swoje najnowsze rozwiązanie o nazwie In-Store Analytics. In-store analytics ma na celu pomoc w podejmowaniu decyzji dotyczących merchandisingu w oparciu o zbierane w czasie rzeczywistym dane dotyczące zachowań klientów.

Bosch Flexidome In-Store Analytics

System pozwala na:

  • zwiększenie zysków obiektu poprzez analizę wizualizacji ruchu:
    • Zrozumienie jaki rozkład sklepu zachęca klienta do podejmowania określonych decyzji zakupowych
    • Identyfikacja „stref gorących”, aby pomóc w promocji określonych produktów
    • Wykrywanie „zimnych stref” jako przyczyn niskiej sprzedaży produktów
  • maksymalizację wydajności ekspozycji poprzez zastosowanie wizualizacji zaangażowania:
    • Monitorowanie jakie efekty przynosi sposób wystawy produktu we wszystkich sklepach
    • Informacje dotyczące koncepcji - sprawdzanie które z nich najbardziej angażują przechodniów
    • Wykrywanie słabych punktów, które wymagają optymalizacji
  • poprawianie pierwszego wrażenia:
    • Określenie czy klienci poruszają się po sklepie tak jak zostało założone oraz czy widzą najważniejsze punkty ekspozycji
    • Sprawdzenie, w jaki sposób różne układy sklepu wpływają na klientów
    • Wykrywanie bloków przepływu jako przyczyn niskiej sprzedaży produktów.

Zwiększenie zysków obiektu Bosch In-Store Analytics Maksymalizacja wydajności Bosch In-Store Analytics Pierwsze wrażenie - Bosch In-Store Analytics

Rozwiązanie In-Store Analytics wykorzystuje kamery panoramiczne 7000 MP Bosch FLEXIDOME IP, aby zapewnić pełną widoczność we wszystkich sklepach sieci. Ich dane o położeniach są wysyłane do Chmury (Cloud), gdzie są następnie przetwarzane na wskaźniki wydajności oraz wizualizacje ruchu klientów. Bosch In-Store Analytics to doskonałe narzędzie, które dostarcza sprzedawcom informacji o zachowaniu klientów, a menedżerom oferuje informacje o ruchu na poziomie działu oraz całego sklepu.