Pakiety SLA i gwarancje serwisowe
Oferujemy elastyczne Pakiety SLA (Service Level Agreement) oraz gwarancje serwisowe, aby zapewnić niezawodne działanie Twoich systemów audiowizualnych.
Profesjonalne wsparcie dla Twoich systemów AV
Dzięki naszym pakietom SLA masz pewność, że Twoja infrastruktura jest pod stałą opieką ekspertów, a wszelkie usterki są rozwiązywane zgodnie z uzgodnionym czasem reakcji.
Oferujemy różne poziomy wsparcia, dostosowane do Twoich potrzeb.
Zadbaj o niezawodność swojego systemu AV
Dlaczego warto wybrać nasze pakiety SLA?
Sprawny system to gwarancja płynnej pracy – wybierz najlepsze wsparcie
Oferujemy różnorodne pakiety SLA, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów.
Podstawowy
-
Czas reakcji: 24 godziny
-
Wsparcie techniczne: od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00–16:00
-
Monitoring systemu: zdalny, w czasie rzeczywistym
-
Przeglądy systemu: 1 raz w roku
Rozszerzony
-
Czas reakcji: 8 godzin
-
Wsparcie techniczne: od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00–16:00
-
Monitoring systemu: zdalny, w czasie rzeczywistym
-
Przeglądy systemu: 1 raz w roku
Najwyższy
-
Czas reakcji: 2 godziny
-
Wsparcie techniczne: 7 dni w tygodniu
-
Monitoring systemu: zdalny, w czasie rzeczywistym
-
Przeglądy systemu: 2 razy w roku
-
Urządzenia zastępcze: gwarantowane
Jak działa nasz serwis?

“Oferujemy pełen zakres usług – od projektowania i wdrożenia po serwis i optymalizację.”
Zapewnij ciągłość i bezpieczeństwo Twojej infrastruktury audiowizualnej.
Wybierz optymalny pakiet SLA i gwarancji serwisowej
Dostosujemy poziom wsparcia do Twoich potrzeb, aby zapewnić nieprzerwaną i efektywną pracę Twoich systemów AV.
Skontaktuj się z nami